Fredag 28/11

Hejsan !

Eftersom jag inte skrev någonting igår, så tänkte jag först skriva lite om gårdagen ^^ Den började som alla andra vardagar med skolan.. Var i skolan till klockan fyra, HATAR torsdagar, de är så fucking lååånga ! Iaf, efter skolan åkte jag hem till Roger, skulle ge honom skolsaker och hans väska :) Sen även för att följa honom till tåget.. Så Roger packade först och sen åkte vi till stationen.. När tåget sedan kom pussade jag Roger hejdå <3 Ville inte att han skulle åka, men visste att det var det bästa för honom :) Han kommer ju på söndag igen :D <3 Sen gick jag hem till familjen och sedan kom Josefina :) Vi gick först och handlade lite godsaker på coop, och sedan satte vi oss nere i soffan och tittade på tv, myys :) Josefina somnade vid nio ^^ Jag var vaken och kollade på hell's kitchen till klockan elva :P Sen gick vi och la oss..

Imorse vaknade jag av att klockan ringde halv sju, så det var bara att gå upp och duscha.. Josefina låg kvar och sov i 45 minuter till :P Vid åtta åkte vi till skolan och dagen började med Engelska.. Fick tillbaka Writing delen av nationellaprovet.. Kan inte klaga direkt, men jag behöver ha högre betyg !!! Fick "bara" G+.. Jag behöver ha MVG i nästan alla ämnen för att kunna komma in på psykologiprogrammet sen.. Bara att kämpa på.. Efter engelska lektionen skulle jag egentligen ha teckenspråk, men eftersom jag missade sista delen av engelska nationella reading delen, så fick jag göra den.. Det gick inte alls bra !! Jag tycker inte om nationella, de får en att blir så nervös !! Jaja, får väl se hur resultatet blir sen.. Efter provet var det lunch och sen slutade jag :) Åkte in till stan och mötte Josefine :) Vi handlade lite presenter och julklappar :) Sen åkte vi till Öb och handlade godsaker ^^ Sen efter Öb åkte jag hem till familjen, och nu sitter jag här :P

Josefine och Josefina kommer senare ikväll :) Vi ska titta på idol tillsammans :) Myyyysigt ! <3 Älskar er två ! <3


Det är egentligen fel att lova någon att du kommer stanna föralltid,
för du vet aldrig om du kan hålla ditt löfte..

Men jag känner mig så pass säker på min sak,
att jag kan säga det utan att få dåligt samvete..
Jag lovar att jag kommer stanna föralltid,
och jag vet att jag kan hålla mitt löfte <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0