Lördag 15/11

Idag blir det inget långt inlägg om min dag eller så..
Idag blir det ett kort, men mycket betydelsefullt inlägg !


Jag kan inte bli lyckligare än jag är just nu
Det känns som om livet bara flyter fram utan några hinder på vägen
Jag har världens underbaraste pojkvän
Utan honom är jag ingenting
Älskar honom bara mer och mer för varje dag som går
Jag trodde aldrig att jag någonsin skulle kunde må såhär bra
Jag har de sötaste vännerna i världshistorien
Så skönt att ha er och kunna prata med om allt
Ni vet vilka ni är, så ta åt er nu för det är ni värda
Och min kära familj, ni är guld värda

Som sagt, mitt liv är på topp
och det är till största delen tack vare dig Roger <3
Självklart även tack vare alla vänner <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0