Måndag 17/11

Tjosan !

Än så länge har typ bara halva dagen gått, men jag känner för att skriva redan nu :)
Satan vad kallt det är ute nu asså !
Gick hem från iv-valet för en liten stund sedan, frös som en galning..
Du skulle varit där Roger, och hållt mig i handen (A) <3

Iaf, dagen började underbart med sovmorgon !
Började tjugo i tio, skönt !
Men Roger och de andra bf:arna började tjugo i tolv, jävla lyllosar !
Sen hade de en lektion, efter det var de håltimme och sen iv-val..
Snacka om att de hade en skön måndag..

Min första lektion var med Krister..
Självklart så säger han såhär:
"Jag älskar ju er allihopa, var och en på sitt sätt, och jag hoppas att ni älskar mig med!"
*Host, host*
Det där kunde jag inte svara på..

Sen var det naturkunskap, ganska kul idag faktiskt för ovanlighetens skull ^^
Och provet blev flyttat till nästa onsdag, wiiie !! :)

Där efter var det matte :D
Jag ska vara lärare på torsdag (a)
Är klar med kapitlet, så Ulf min lärare har bett mig att leda lektionen på torsdag :)
Ska ringa mamma och fråga om lite tips ;)

Sen var det iv-val :)
Idag var det sminkning av läpparna ^^
Riktigt kul faktiskt !
Hittade bra färger som passade mig :)

Nu ska jag snart iväg till bussen, för att åka till tennisen :)
Skönt det ska bli med lite träning !
Missar ju träningen nästa måndag :/

Puss på er ! <3


Btw, älskar dig Roger, på söndag är det tre månader ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0