Onsdag 26/11

Då var man tillbaka i Örebro igen, efter en extra lång helg :) Såå skönt det var att komma hem igen :)

I måndags var jag med Sara min kusin i skolan :) Hon går på ett hundgymnasie i Örkelljunga, och jag hade aldrig varit där förut, så det var riktigt kul att se hur hon bodde :) Ett mysigt litet rum hade hon.. Med en grind så att inte Teo smiter ut när han inte ska ^^ Hennes kompis Ronja var jätte shysst och hade en otroligt söt hund som hette Idéfix :P
Senare på dagen träffade jag Emma <3 Kändes som det var en evighet sedan vi såg, så det var riktigt skoj att träffa henne igen :) Fick en present också, en tavla med bilder på oss två (a) Tack så mycket hjärtat mitt <3

I går väckte pappa mig vid halv sex, för vi skulle sjunga för mamma :) Hon blev ju trots allt 40 år ^^ Efter vi hade gett henne presenterna och hon hade öppnat dem, gick jag tillbaka till sägen igen och sov till elva (a) Vid elva gick jag upp för att äta frukost, då märkte jag att Roger hade skickat sms, så jag svarade honom, och sen smsade vi lite :) Medan vi smsade skulle jag duka fram frukost till mig och eftersom jag tänkte på Roger när jag skrev sms till honom, så råkade jag plocka fram två glas och två skedar (a) När jag insåg mitt misstag bara skrattade jag ^^ Efter frukosten började jag plugga.. Så tråååkigt.. Vid ett tiden kom sedan mamma och pappa hem :) Mamma hade med sig en jobbakompis hem, så jag satt och lyssnade på när de pratade, ganska intressant imellanåt ^^ När klockan sedan blev halv fem bestämde jag mig för att gå upp och ta en dusch, innan alla gäster skulle komma.. Sagt och gjort så tog jag mig en dusch, sminkade mig och fixade till mig :) Klockan 6 kom sedan gästerna, d.v.s farmor, farfar, mormor, morfar, fredrik (min morbror), Gabriella (min kusin) och Peter (min morfars bror från tyskland) ^^ Det blev god mat, tror jag åt alldeles förmycket.. menmen.. ^^

Idag gick jag upp halv fem :O Mitt tåg gick från Hässleholms station 05:57, så det var bara att gå upp i ottan.. Trött som satan gick jag in i duschen och piggnade till en aning.. Kammade håret och gick sedan ner för att äta frukost.. Efter frukosten sminkade jag mig och sådant :) Vid kvart över 5 vaknar pappa till liv, och vid halv 6 beger vi oss mot Hässleholm :) På första tåget pluggade jag först lite, och sedan tittade jag på några avsnitt av "Two and a half men" :) Såå skojj ! :) På det andra tåget somnade jag som en stock och när det var en halvtimme kvar innan tåget var framme i Örebro vaknade jag till och insåg att jag behövde plugga ^^ Vid tio, var jag framme vid huset och packade in mina saker.. Sen var det bara att bege sig till skolan.. Engelska var det då ja.. Sedan var det lunch, svenska/historia och sedan naturkunskap.. Hade prov i naturkunskap, vet inte hur det gick riktigt, men hoppas att det gick bra :)

Efter skolan åkte jag hem till Roger <3 Jag hoppas att jag piggade upp dig lite iaf :) Det känns så fel att veta att du inte mår riktigt bra, och att jag inte kan göra så mycket för att hjälpa.. Jag har gjort så gott jag har kunnat, och jag hoppas att det räcker :) Vill inget hellre än att du ska må bra ! <3 Mår du bra, mår jag bra ! Tycker inte om att vara orolig, jag vet att jag egentligen inte behöver oroa mig, men jag gör det hela tiden.. Du betyder ju så mycket <3 Jag älskar dig Roger <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0