Söndag 23/11

Måste börja med att säga att det är tre månader mellan mig och Roger idag :) <3
Älskar dig Roger <3




I fredags kom jag då hem till skåne igen :)
Det blev en lugn dag och mysig kväll <3
Fick trösta syster lite också, det behövde hon <3
Tittade sedan på idol och singin bee :)
Sen gick jag upp och satte mig vid datrorn och satt där i några timmar innan jag bestämde mig för att sova ^^

I går var vi hemma hos kusinerna i Sjörröd..
Alltid lika kul att vara där :)
Då bestämde jag och Sara, min kusin som är ett år yngre, att jag skulle följa med henne till Örkeljunga på måndag :)
Hon går i skola där, på ett hundgymnasie..
Ska bli kul att få komma dit imorgon och se hur hon bor :D
Efter besöket hos dem, åkte vi hem ^^
Vid maten satt jag, mamma och pappa och pratade länge om en massa olika saker :)
Tycker om att bara sitta tillsammans med mamma och pappa och prata om allt mellan himel och jord <3

Idag har jag varit ute och övningskört :)
Pappa är stolt över mig nu (a)
Körde först lite på parkereingen där vi brukar köra..
Sen körde jag lite i stan, för att komma hem till farmor och farfar :)
Där tog vi en liten paus med pirog och fika ^^
Sedan körde jag hela vägen hem till Tormestorp, d.v.s 7 km på stora vägen :)
Lite stolt är jag över mig själv också (a)

Nu har jag precis käkat mat, mumsigt !
Och lite senare ska jag åka hem till Sara :)
Får sova där inatt, eftersom hennes pappa ska köra oss till Örkeljunga tidigt imorgon..
Men det har jag inget emot, ska bli mysigt att sova över där :)

Kanske ska kolla på ett avsnitt av "two and a half men" nu :)
Har ju trots allt hela första säsongen nu ;)

PussPuss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0