Tisdag 11/11

Tjena ! ^^

Sitter just nu hemma hos Roger <3
Lyssnar på min favoritlåt för tillfället (a)
Kelly Clarkson - Beautiful disaster <3

Vi har precis kollat på en serie som Roger har blivit beroende av, Carnivale ^^
Och nu har jag också börjat komma in i den, men han får fortfarande berätta lite ibland när jag inte fattar :P

Jag börjar bli trött, och klockan är bara tio i nio, illa !
Ska nana här inatt, mys på det ! <3

Får väl berätta lite om min dag ^^
Om det är någon som är inresserad av att veta då asså ;)

Vaknade av att klockan ringde vid halv åtta..
Skönt med sovmorgon ! :)
Vid tio över nio åkte lilla jag till skolan ^^
Började inte förän tio i tio, men jag vill vara i tid ;)
Det är nog en tvångstanke jag har..
Måste vara i mycket god tid, annars får jag panik..

Aja, första lektionen var då samhälle, och jag tyckte jag jobbade på ganska bra..
Forutom att jag var tvungen att gå ut lite då och då..
Var tvungen att fixa till lite med sminket, för jag fick en "allergisk-reaktion"..
Det händer inte ofta, men ibland så blir jag allergisk mot smink..
Inte alls kul ! Menmen..

Efter samhälle var det idrott..
Riktigt kul var det idag, badminton ! :)
Jag spöade Roger (a)
Ta inte illa upp älskling ;)

Sen efter idrotten gick jag, Roger, Josefina och Amanda till Pizza hut..
Den var första öppningsdagen idag, så vi kände för att äta där ^^
Pizza buffé, mums !
Åt så mycket att magen nästan sprängdes på mig :P
Vi såg många som åt glass efteråt, så vi frågade om det ingick i buffén..
Men nej, det gjorde det ju inte..
Så jag och Roger bestämde oss för att köpa glass för 15:- och dela på den..
Men sen när vi skulle ta glass gav han i kassan oss två bägare och sa till Roger: "Äsch! ta du en du med!" ^^
Mumsigt med glass var det allt, mjukglass med kola sås :)

När vi var mätta och belåtna gick vi tillbaka till skolan..
Då hade jag matte, och det är kul ! :)
Ligger en sisådär 30 tal före de andra, så jag tar det bara lugnt på lektionerna :P

Sen var skoldagen slut och jag följde med Josefine hem till henne..
Vi hade lite läxa att göra tillsammans..
Alltid lika mysigt att vara med henne <3

Sen vid halv fem ringde jag Roger och sen gick jag hem till honom :)

Då satte vi oss vid vars en dator och nördade oss, vilket liv ;)

Älskar dig Roger <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0