Tisdag 18/11 (Kväll)

Godkväll ! ^^

Dagen idag har jag inget alls att klaga om, så det måste betyda att den har varit bra :)
Dock så saknade jag Roger i skolan <3

Efter skolan åkte jag hem till min sötunge Josefina :) <3
Hälsade på "ont-i-foten Josefine" också, diggar dig tjejen ! <3

Jag och Josefina kollade på film :D
Step brothers, skiit kul !
Jag har kommit på att jag och Josefina har ganska lika humor :P
Lika sjuk ^^

Vid halv åtta åkte jag hem till familjen och käkade mat..

Nu sitter jag då här vi datorn och väntar på att det ska sluta vara upptaget när jag ringer hem till Skåne <3
Vill ju prata med mamma (a)
De saknar mig, och jag saknar dem ! <3
Skönt det ska bli att åka hem på fredag :)

Nej, nu ska jag försöka ringa igen..
Jag hoppas på ett positivt besked, att det inte ska vara upptaget ^^
Håll tummarna  ;)

PussPuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0