Tisdag 18/11 (Morgon)

Godmorgon !

Har tråkigt, sitter och väntar på att klockan ska ticka fram lite så jag kan gå till bussen ^^
Gick upp kvart i åtta, och nu är klockan snart nio..
Börjar tio i tio, men som vanligt vill jag vara i skolan mycket tidigare (a)
Mer än 30 minuter måste det vara, annars får jag panik ^^
Menmen, jag är ju Louise så :P

Idag är det den bästa dagen på veckan (när det gäller lektioner) ^^
Först har vi samhälle, efter det är det idrott, sedan lunch, och efter lunchen är det matte..
Och sen är det slut på dagen ! :)
Bara tre lektioner, och den bästa till sist ;)

Ska prata i telefon med mamma ikväll :)
Hon ska hjälpa mig med lite tips till lektionen på torsdag ^^

Jaa, vad jag ska göra efter skolan jar jag ännu inte bestämt mig för,
men det löser sig nog ^^

Då var det dags att gå till bussen då jaa..

Ha de gött !

PussPuss <3


Roger, you are the one and only ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0