Torsdag 13/11

Tjaa folket !
(Ni som då är intresserade av att läsa min lilla blogg)

Jaha, då sitter man på samhällslektionen och gör inte ett piss av vad jag egentligen ska göra..
Men det är ju såååå tråkigt att hålla på med politiskaideologier..
Sen blir inte skolan rloigare av att Roger är hemma :/
Saknar honom, blir så tomt utan honom här i skolan ju <3
Även om jag blir lite småsur för att han drar ner mig på golvet och kittlar mig, så saknar jag det..

Det är nu ca 32 minuter kvar av lektionen, så jag tänkte fylla ut tiden med att skriva lite ^^
Inget man ska göra på en lektion, men det struntar jag i !

Efter samhällslektionen ska vi ha Krister, bläää på det !
Jag tycker verkligen inte om Kristers lektioner, hoppas på en överlevnads lektion iaf ^^

Sen blir det matte, jippi !! :)
Bästa lektionen på hela dagen ! :D
Får nog en del MVG uppgifter idag (a)

Därefter kommer den redan efterlängtade lunchen..
Hoppas på god mat :)

Sen blir det datakunskap med Ola, var länge sedan vi hade det nu..
Kommer väl sitta och flumma som vanligt ^^

Sista lektionen blir sen teckenspråk..
Usch, måste fortsätta att avläsa en film, fattar typ mindre än hälften..
Aja, jag fick ta god tid på mig, så det tänker jag verkligen göra !

Efter skolan drar jag hem till Josefina <3
Är en stund med henne innan vi drar till Gustavsvik för att bada :)
Skojjsigt det ska bli ! :)

Efter badet åker jag hem till Roger <3
Sen nannar jag över hemma hon honom till imorgon, mys på det ! <3


Känner mig alltid så trygg när jag sover med dig älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0