Torsdag 6/11

Torsdag morgon..
Sitter och väntar på att jag ska gå till bussen,
därför passar jag på att skriva lite här :)

I tisdags var jag hemma hos Roger<3
Vi hade det myigt tillsammans och kollade på film och så :)
Eller jaa, jag kollade på film, han somnade ^^
Och snarkade så gulligt ;)
Han är otroligt söt när han sover (a)<3

Igår var det först plugget..
Inte det roligaste man kan göra med iaf.. ^^
Under sista lektionen ringer min mobil (den vanliga)..
Då är det ett nummer jag inte kände igen,
men jag gick ut och svarade..
Då visade det sig att det var killen som skulle komma och hämta Roger och köra honom till Göteborg..
Roger hade lånat min mobil för att ringa honom under tisdagen, så då ringde han tillbaka till de nummret ^^
Så snackar jag med killen då, och säger hur det ligger till..
Då ber han om Rogers mobil nummer, så fer jag honom det och går in på lektion igen..
Några minuter senare ringer min andra mobil (Roger mobilen)..
Då tänkte jag: "Haha, det är säkert Roger som ringer och ska säga vad var det jag sa, tänk om han ringer på din mobil först!"
Men nej, han visste inte att killen hade ringt till mig först.. ^^
När jag berättade det, bara skrattade han :P
Sen snackade vi om lite allt möjligt, pallade inte gå in på lektionen igen..
Väl inne på lektionen igen sa jag till läraren att det var pappa som ringde (a)

Efter skolan följde Teresia med mig på stan..
Skulle handla till pappa :)
Sen träffade vi Soffan och Jenny på järntorget..
Då sa vi hejdå till Tess, och jag följde med Jenny och Soffan..
Följde med Jenny hem en stund :)
Sen träffades alla tjejer vid femtiden, jag, jenny, Josefina, Josefine och Soffan :)
Då gick vi till pizzerian och köpte pizza, mums !
Pizzabagaren var hel knäpp ^^
Man visste inte om han skämtade eller var allvarlig, scary..
Vi satt iaf där och skrattade riktigt mkt och pratade om allt mellan himmel och jord..
Speciellt om killar, det fick pizzabagaren att undra vf vi snackar så mkt om killar ^^
Riktigt kul hade jag med er tjejer ! <3
Måste göras om, love you <3

Nej, nu måste jag dra, så jag inte missar bussen..
Ha det bäst !!

Roger, jag saknar dig redan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0