Lördag 25/10 el. Söndag 26/10 (mitt i natten)

Jaa, då var det dags att skriva ett litet inlägg till ^^

Klockan halv fem i eftermiddags gick jag och duschade och fixade till mig :)
Sen vid halv sju körde jag moppen in till bowlinghallen, skjutsade Therese, mamma och pappa cyklade..
När jag och Therese sen kommer in (tidagare än mamma och pappa) säger vi att vi har ett bord för fyra inbokat i pappas namn..
Så servitrisen visar oss till vårt bord och sedan säger hon något som jag inte uppfattar fullt ut direkt..
Sen förstod jag vad hon sa: "Sitt ni ner och vänta på killarna, så kan vi beställa drickan sen!"
Hahaha ! xD
Hon trodde vi skulle vänta på våra pojkvänner, lite smågulligt ^^
Sen kom mamma och pappa, och hon såg lite fundersam ut måste jag säga :P

När mamma och pappa hade kommit var det bara att hugga in på maten (a)
Riktigt god mat, Amerikansk buffé :)
Där fanns, cesar sallad med kyckling, hamburgare, revben, kyckling vingar, pizza slice, ungsbakad potatis, grillad majs.. m.m
MUMS !!
Sen till efterrätt var det pannkakor med sylt, snacka om att jag åt mig proppmätt ^^

Efet maten var det sedan bowling i en timme :)
Medan vi satt och väntade på vår tur frågade mamma:
"Vem tror ni vinner av oss tre tjejer? Det är ingen mening att räkna med Patrik, han vinner ändå!"
Mitt svar blev: "Jag vet inte riktigt, det beror på hur mycket skills jag har!" ^^
Men det blev faktiskt lilla jag som vann av oss tjejer ! (a)
Gjorde faktiskt tre strake på två serier, ganska stolt över mig själv ^^

Efter blowlingen satte vi oss ner och tog en drink, och sedan begav vi oss hemmåt efter en mycket trevlig kväll !
När vi sedan kom hem, tittade jag först lite på tv, och sedan somnade jag i soffan..

Mamma fick väcka mig, och trött som jag var så blev jag mycket tjurig ^^
Gick raka vägen in på rummet och stängde in mig, sa knappt godnatt..
Jag kan bli lite bitchig när jag är trött, förlåt familjen !

Nej, nu måste jag snart sova..

Sov så gott !
Godnatt !
PussPuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0