Lördag 25/10 (middagstid)

Wiie, känner mig stolt, var inte alls länge sedan jag skrev, och nu skriver jag igen :)

Lördag idag då, trodde det skulle bli en riktigt slappe dag !
Men nej, nu kommer mamma och säger att jag ska städa ! :O
Städa?! Jag har precis kommit hem efter en månad, och så ska jag städa !
Vilket jävla liv ! -.-

Dagen började iaf med att Roger ringde och väkte mig vid kvart över 10..
Var förberedd på att han skulle ringa och väcka mig, men den där ringsignalen var inte att leka med..
Jag ordagrannt HOPPADE upp ur sängen när mobilen ringde ^^
Men det gjorde inget, för vad är trevligare än att börja dagen med att prata med Roger <3
Nej precis, det finns inget ! (a)
Roger stod då på Arlanda och väntade på en kille som skulle komma och hälsa på :)
De har snackat med varandra på datorn i sisådär 2 år, och nu skulle de äntligen träffas..
När det var tre minuter kvar innan han skulle komma sa Roger:
"Nej, nu måste vi nog lägga på, han kommer om tre minuter och det ser inte så bra ut om jag snackar i telefon då!"
Haha, det verkade som om jag var mer nervös än honom, jag som inte äns ska träffa killen ! ^^

Roger fick mig att lova att jag skulle gå upp ur sägen direkt efter vi hade lagt på..
Och älskling, jag gjorde faktiskt det ! :)
Gick upp och käkade frukost ^^

Jaa,  nu sitter jag då här i finrummet med datorn på bordet..
Har ingen plats att ha datorn på inne på rummet, eftersom min skrivbords/bokhylla inte har kommit än..
Menmen, så blir det när rummet håller på att göras vid..

Nej, nu måste jag gå och städa..
Usch, fy, blä på det !!

Ikväll blir det bowling och Amerikansk buffé tillsammans med familjen ! :)
Ska bli mycket mysigt !

Jag och Therese (syster) kom precis på att vi ska ha nästan samma kläder på oss ikväll ^^
Haha !
Vi ska båda ha en svart kjol som går upp till midjan och sen en vit tröja under..
Tvillingar eller vad ?! :P
Lite smågulligt blir det nog iaf ^^

Men jag skriver mer senare ikväll, efter bowlingen, berättar hur det gick ^^

Ha det bra så länge !!

PussPuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0