Onsdag 15/10

Ojojoj !
Nu var det länge sedan igen..
Måste börja bli bättre på att skriva här ^^

Dagen idag har varit helt okej faktiskt :)
Vad först i skolan och hade två lektioner, sen var två lärare borta, så jag slutade vid 12 :)
Åkte hem till mig och hämtade lite saker, och sen åkte jag vidare in till stan..
Där gick jag in en snabbis på KortHuset för att handla lite godis (a) MUMS!
Sen gick jag ner till järntorget för att ta bussen hem till Patricia..
Patricia mötte sedan mig vid busshållplatsen :)
När vi kom hem till henne började vi direkt att plugga Naturkunskap, blääää på det !
Men det tog inte så jättelång tid..
Sen bestämde vi oss för att nörda oss vid våra datorer ett tag ^^
Vi spelade, eller jaa, mest jag spelade The Sims :)
Det var kuligt :)
Vid 19:18 åkte jag hem igen..

Nu har jag precis pluggat en massa engelska..
Trött i huvudet, jajjamensan !
Har även pratat med mamma och pappa ikväll, trevligt värre !
Snackade om hur jag skulle göra med ledigheten den 24 och 25 november, iom att jag har nationellt prov då..
Men vi kom fram till att jag ska strunta i det, och göra det senare i vår istället ^^
Vill ju vara med och fira mamma nu när alla andra har tagit ledigt och när släkingar från tyskland kommer :)

Usch, jag hatar engelska, men måste plugga lite till, illa !
Såg för ett tag sedan att min sladd till datorn (sladden där strömmer kommer) har gått sönder, panik !!!
Gummit har lossnat, så nu måste Janne hjälpa mig att tejpa lite så den håller tills jag kommer hem nästa helg..
Den får inte gå sönder !! Då får min stackars dator inte någon ström !! :/

Över till något roligare ! :)
Jag ska följa med Roger hem till Örsundsbro på fredag :D <3
Ska bli mycket mysigt <3



Nej, nu måste jag återgå till engelskan, fast jag inte vill...
Men ibland måste man göra saker fast man inte vill..
Och just nu är jag i ett sådant "underbart" läge..
Aja, ska försöka skriva lite oftare..

PussPuss på er alla ! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0