Onsdag 29/10

TjaTja ! :)

Onsdag idag, snart slut på veckan känns det som, fast det är mitt i ^^
Idag ska jag först hem till farmor och äta mat tillsammans med Tebbe :)
Farmor lagar alltid så god mat, så det ska bli gott.
Slipper laga mat själv iaf (a)

Sen efter vi har varit hos farmor ska vi upp en runda på HUM..
Behöver fixa lite saker..

Sen ska jag väl åka hem och slappa :)

Vid fyra, fem tiden kommer Emma <3
Mamma ska färga hennes hår :)
Så då får jag träffa Emma igen, trevligt !

Igår, var det då tjejkväll..
Mycket trevligt hade vi det :)
Vi krängde massa godis, chips och läsk ^^
Sen sjöng vi även singstar :)
Tycker det är skit kul att sjunga singstar, fast jag suger på att sjunga, men va fan :P
Ni som inte var med, ni ska vara glada över att ni inte hörde mig ^^
Vi spelade även lite twister och sen körde vi "Jag har aldrig..."
Det var roligt !
Fick veta en hel del som jag inte visste innan (a)

Nej, nu får det vara slut med skrivandet..
Har inget mer vettigt att säga.. ^^
Bara att jag saknar Roger <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0