Tisdag 28/10 (förmiddag)

Tisdag idag :)
Det betyder att jag först ska träffa Emma hjärtat <3
Och sen lite senare ikväll blir det tjejkväll med några tjejer från föra klassen :)
Det blir jag, Emma, Malin, Lina, Rrebecca och Abby :)
Mycket trevligt litet gäng :D

Igår var det en riktig slappe dag ! :)
Såå skönt !
Det började med att jag gick upp klockan 11 och gick ner med täcke och kudde och satte mig i föttöljen.
Sedan satte jag igång en film och bara myste :)

Efter filmen satte jag mig vid datorn några timmar,
innan jag insåg att det nog var dags att gå och duscha..
Efter duschen blev det datorn igen..

När mamma och pappa sedan kom hem vid ungefär halv fem,
käkade vi först mat och sen körde vi till Torsebro och hämtade Therese och Jakob.

Jag skulle egentligen ha övningskört, men det var förmörkt..
Inte så lätt att börja övningsköra när man inte ser pedalerna.. ^^
Så pappa satt och förklarade en massa medan vi körde till Torsebro..
Så nu kan jag köra bil ! (Iaf, så kan jag det teoretiskt) :P

Väl hemma igen, blev det en snabb vända..
Sen följde jag med mamma och handlade, eftersom hon inte tycker om att handla själv.
Gulligt av mig eller hur?! (a)

Sen hämtade vi upp pappa på bowlingen, och sen kom vi hem igen, och jag kunde äntligen ta det lugnt..
Satte mig en stund vid datorn, men sen vid tio över tio fick jag för mig att jag skulle räkna matte..
Så jag gick ner i köket och satte mig med matteboken och räknade 11 tal :)

Sen lite över 11 ringde Roger<3
Vi pratade i en sisådär 40 minuter :)
Alltid lika trevligt att prata med honom :)<3
Han är i stockholm idag, den lilla lyllosen !
Jag vill också till stockholm !

Iaf, sen eter vi hade lagt på gick jag och gjorde vid mig, och sen la jag mig i sängen med datorn,
och tittade på Brudens bästa man ! :)
Jag somnade inte !! Jag kollade på hela ! :)
Rekord Louise !! ^^

Älskling, jag saknar dig massor ! <3
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0