Tisdag 7/10

Jaha, då har man gjort världens tabbe !
Trodde vi börjde halv nio, så klockan halv sju ringde klockan och jag gick upp och duschade..
Sen vid halv åtta när jag sminkade mig, skickade jag ett sms till Josefine och frågade om hon skulle ta samma buss?
Då fick jag reda på att vi börjar tio i tio ! :O
Där stod jag och var redan klar för att ge mig av, mög också !
Jag gick och la mig i sängen hos Roger istället (a)
Men sen blev jag trött på det också, så då gick jag till datorn :P
Så här sitter jag nu, och väntar på bättre tider ^^

Tänkte berätta lite om helgen :)
När jag var i Örsundsbro hemma hos Roger <3

Fredag 3/10:
Klockan 16:05 rullade tåget ifrån Örebro station mot Enköping :)
Vi hade sällskap med Amanda och Emelie på tåget..
Det tog sisådär en timme och tio minuter, sen var vi i Enköping :D
Där blev vi hämtade av Rogers föräldrar..
Sen åkte vi till Örsundsbro :)

När vi var framme vid huset hann jag ställa in mina väskor i hallen, och mer av huset såg jag inte..
Eftersom Krull och hans tjej kom ^^
Så vi gick ut och hälsade på dem och kollade på Krulls nya bil :P
Sen när vi hade pratat med den en stund, då kunde jag se huset :)
Jag hälsade även på hundarna och katten, så söta alla tre ! <3

Den kvällen gjorde vi inte något speciellt..
Vi tittade på tv och tog det lugnt, skönt ! :)

Lördag 4/10:
I lördags blev det fullt hus ^^
Fick träffa hela familjen :P
Alla Rogers syskon och deras barn :)
Tvillingarna var klart sötas ! :)

Senare på kvällen gick vi hem till Christoffer..
Där spelade de ett konstigt kortspel ^^
Man skulle strida mot moster..
Jag fattade typ nada, så jag var med i Rogers lag (a)
Vi vann faktiskt första rundan ! :D
Senare spelade vi även monopol, då kunde även jag vara med och vara i ett eget lag ^^
Men det gick åt skogen !
Blev bankrutt, så jag fick vara med Roger istället (a)
Monopol spelade vi till typ halv ett på natten ^^
Sen var det dags att sova..

Söndag 5/10:
Vaknade ganska tidigt i söndags..
Men det var bara bra, eftersom vi skulle iväg till Mickelsmäss..
Jag och Roger gick upp och tog en dusch :)
Sen fixade vi till oss och gick sedan iväg..
Det spöregnade, så vi fick ha vars ett paraply..
Det blåste och regnade hur mkt som helst, så det var knappt lönt att jag fixade håret ^^
Vi kom i alla fall ner till marknaden, och där gick vi och tittade lite..
Stannade inte alls länge, det var inge kul att gå där i regnet..
När vi kom tillbaka hem igen, var det bara att slänga in byxorna i torktummlaren :P

Senare på dagen spelade de andra det där konstiga kortspelet igen..
Jag satt och kollade på först, men sen fick jag hålla Jonathan, en av bebis tvillingarna :)
Såå söööt han är ! <3
Matade även honom med välling, mysigt :)

När jag och Roger sedan senare på kvällen satt i soffan fick vi vars en bebis att ta hand om ^^
Så vi satt där bredvid varandra med vars en bebis i famnen :P
Måste ha sett lite roligt ut ^^
Men mysigt var det, nästan så man vill ha en egen (a)

Måndag 6/10:
Klockan ringde halv sju :O
Men det var bara för att Roger skulle vara hos tandläkaren 07:45..
Efter tandläkaren åkte vi tillbaka hem igen för att vila lite..
Sen åkte vi till Enköping för att åka tåget tillbaka till Örebro :)
På tåget satt vi och kollade på ett miami ink avsnitt (a)

Väl framme i Örebro åkte vi direkt hem till Roger :)
Eftersom jag hade tagit ledigt hela dagen från skolan, tog vi det bara lugnt..
Jag somnade på sängen och Roger kom med jämna mellanrum och väckte mig genom att kittla mig på ryggen..
Hoppade till varje gång ^^

Sen lite senare på eftermiddagen åkte vi hem till mig, och sen åkte vi in och käkade på mc donald, mums :)
Efter mc donald gick vi in i lite affärer för att kolla på mobil telenfoner..
Jag blev kär i en blå sony ericsson ^^
Iaf, sen åkte vi hem till Roger och där har jag nu sovit till idag :)
Myspys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0