Torsdag 23/10

Nej bloggandet är inte min starkaste sida direkt..
Men ni får ta det som det är ^^

Idag är det två månader älskling ! <3
Du&Jag precis som det ska vara ! <3
Förstår inte hur jag har klarat av att leva utan dig,
du är det värdefullaste i mitt liv ! <3

Åker hem till Skåne imorgon !
Ska bli så himla skönt att få komma hem igen,
har verkligen saknat er enormt mycket <3

Fick ledigt från skolan imorgon..
Behövde åka in till läkaren,
och ville helst göra det hemma :)
Nu behövs det  egentligen inte längre, men jag åker hem ändå (a)

Såå skönt det ska bli med lov !
Kommer dock sakna Roger otroligt mycket ! <3
Och alla kompisar med såklart ! <3

Efter skolan åkte jag in till tandläkaren..
De fixade tandställnigen lite, och pratade om vad de skulle göra nästa gång..
Sen tog jag bussen hem till Roger <3

Väl hemma hos Roger tittade vi lite på tv,
sen gick vi och la oss i sängen och somnade (a)
Vi sov i en sisådär 2 timmar, skönt !
Men har insett att det kommer bli väldigt svårt att somna ikväll ^^
Får helt enkelt sova på tåget, åker ju trots allt från Örebro redan 08:17 :)

Är hemma i Hässleholm 12:02 sen :D
Då ska jag gå direkt hem till farmor och farfar ^^
Farmor har lovat att ha pannkakor klara till mig då, hon är så gullig :)

Sen kommer mamma och hämtar mig där vid två tiden,
och då bär det av hem till lilla Tormestorp :)

Som jag har sagt innan,
jag ska försöka bli bättre på att skiva oftare..
Men jag kan inte lova något,
för jag suger verkligen på att komma ihåg att skriva..

Nej, nu är det snart Hells Kitchen på tv,
har blivit beroende av den serien nu (a)
Ska prata lite till med älsklingen på msn innan jag drar ner till tv:n..

Sov så gott sen !
NattiNatti !
PussPuss <3

P.s. Roger, det är nu två månader, och många fler ska det bli, du är allt för mig <3 D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0