Torsdag 30/10

Dagen började med att klockan ringde 07:15..
Sömnig och med halvt sovande ögon gick jag raka vägen in i duschen..
Duschade, klädde sedan på mig och gick ner och åt frukost tillsammans med mamma och Therese.
Efter frukosten fixade jag till håret och sminkade mig.

Vid ungefär nio började vi köra mot Malmö :)
Vi körde först till IKEA, där var vi vid lite över 10..
Stannade där i några timmar..
Fick en massa nya saker till rummet :D

Sen körde vi vidare in till centrum..
Där började vi med att käka lunch :)
Mycket gott var det, totilini med parmaskinka, svamp och gräddsås, mums !
Mamma och Therese fick sig en chock när de käkade sin mat ^^
De beställde pasta med vitlök och basilika..
När de började äta märkte de att det var något annat i också..
Det visade sig sen att det var musslor :O
ÄCKLIGT ! :P
Men de båda satt och pillade bort musslorna och käkade resten..

Efter maten gick vi in i en massa affärer :)
Finns ju massor att välja mellan där i centrum..

Lite senare körde vi till Mobilia :)
Där tittade vi i ännu fler affärer (a)
Handlade en bolero, en jacka, ett linne, en bh och smink :)
(Bilder kommer sen)

Hade en jättemysig dag tillsammans med mamma och Therese idag <3
Borde göras oftare ^^

Nej, nu ska jag titta på film !
Ha det bäst !
PussPuss <3


Jag med min nya Bolero :)



Jag med min nya Jacka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0