Onsdag 24/9

Happy Birthday To Me ! :)

Helt otroligt underbar födelsedag ! :)

Börjar med att familjen här i Örebro, Marisa, Agnes och Edvard sjunger för mig ^^
Fick en present också (a) En "smycke hand".. En hand som man hänger smycken på helt enkelt :P

Sen gick jag till tandläkaren (inte lika roligt, men det måste göras)
Hon spände den där nere, så vissa av tänderna värkte som satan, och sen bytade hon färg på den där nere :)
Det blev svart nu ^^

Efter tandläkaren åkte jag till plugget..
Där blev man grattad flera miljontals ggr kändes det som (a)
Lika många kramar blev det ;)

Efter plugget åkte jag och Roger in till stan för att fika lite :)
Gullig som han är så pröjsade han :D <3
Riktigt mysigt var det att fika tillsammans <3
Sen åkte Roger hem till sig och jag hem till mig..

Väl hemma började jag städa lite, och sen käkade jag.. ^^
När jag hade käkat klart kom Patricia :)
Då hjälpte hon mig med förberedelserna inför kvällen, mycket snällt :)

Vid 6 tiden kom sen Josefina, Josefine och Jenny :)
Det var alla som skulle komma...
(Trodde jag) Det visade sig sen att det kom tre till ^^

Vid sju kom även Daniel, Sofia och Roger <3
"Surpise!"

Kvällen kunde inte ha blivit mysigare ! <3
Tack allihopa <3

Hela gänget :) (Utom Josefine som stod bakom kameran)



Patricia, Josefina och Jenny :)



Roger, jag och Josefine <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0