Söndag 21/9-Måndag 22/9 (mitt i natten)

Sitter just nu hemma hos Josefine och skrattar som alltid tillsammans med henne :) <3
Vi ska snart gå och sova, klockan är trots allt 00:03, men vi har sovmorgon (a)
Sen kommer vi nog ligga och snacka en massa innan vi somnar ^^

I fredags vad jag hemma hos Patricia och sov över där till lördag.. :)
Lördagen började med pannkakor till frukost och sen låg vi i sängen med våra datorer fram till tre på dagen :P

Sen vid fyra åkte jag hem och käkade lite och packade en ny övernattningsväska ^^
Vid tjugo i 6 satte jag mig på bussen och åkte hem till Josefine :)<3
Vi bakade chokladbollar, mums ! :)
Var hos henne till ungefär 11, sen gick jag över till älsklingen<3
Väl hemma hos Roger, tittade vi på en film och myste <3
Sen eftersom jag somnade i soffan till filmen, bestämde vi oss för att nana..

Imorse (söndag) vaknade jag och Roger vid kvart i åtta :O
Men vi låg kvar och myste till halv nio, då gick Roger upp, men lilla jag låg kvar ett tag till ^^
Jag somnade om såklart och sov till kvart över tio, jag vaknade upp, men ville inte riktigt gå upp..
Roger fick lite sinne på mig, så han kylde ner sin hand med kallvatten och la den sedan på min mage !! :O
Snacka om kallt !!

Iaf, sen gick jag upp och då tittade vi på film :)
Sen vid tre åkte jag hem och käkade, och packade ytterligare en ny övernattnings väska :P

Åkte sedan hem till Josefine, trodde jag.. :P
Det slutade med att jag fick gå upp till Roger istället, för Josefine var inte kontaktbar, försökte ringa, smsa och allting, men nej inget svar..
Så älsklingen fick bli min räddare i nöden (a)<3

VId sju tiden, då jag äntligen fått ett svar från Josefine, gick jah och Roger hem till henne :P
Då blev det mys i soffan framför tv:n och efter en timme eller så gick Roger tillbaka hem till sig..

Det var nog allt, och nu ska jag och Josefine nana (förhoppningsvis) ;) 
Man kan aldrig veta när det gäller oss två (a)

NattiNatti, pusspuss !

P.s. Roger, du är mitt allt ! <3 D.s.
 



Wiihoo, lilla jag blir 17 på onsdag (a)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Lollo, du e mitt allt!! ;D <33333333

2008-09-23 @ 13:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0