Tisdag 23/9

Hejhopp ! :)

Dagen började helt perfekt, kunde inte ha blivit bättre ! :)
Och den fortsatte i ungefär samma perfekthet resten av dagen också..

Var då först i plugget, och hade tre lektioner på hela dagen, as skönt !
Sen efter plugget åkte jag och Josefine in till stan för hon skulle kolla klipptid till sig :)
Där efter åkte vi hem till henne :D
Vi gick in till Jenny och tittade på film med henne, mkt trevligt :)

Skulle egentligen hem till Roger ikväll, men han ville till 019, och dit vägrade jag följa med..
Så det blev inget med de..
Men vi ska ut och fika tillsammans imorgon efter skolan, mys på det <3

När jag kom hem från Josefine vid åtta tiden, hade familjen beställt pizza från "The planet" så det blev lyxmat idag ^^
Medan vi käkade kollade vi på Idol, och när de slutade åkte jag och Marisa och handlade :)

Vi handlade en massa godsaker till filmkvällen som jag ska ha imorgon :)
Fyller ju trots allt 17 imorrn :D
Och det måste firas ! :)


Btw, det är en månad mellan mig och Roger idag <3
Älskar dig, och kommer aldrig lämna din trygga famn <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0