Tisdag 2/9

Tjollahopp ! :)

Jag tänkte passa på att skriva här nu när jag har så mycket tid över innan jag ska åka till skolan..

Helgen var super rolig :D
Den började med att jag åkte hem på fredagen och var hemma och myste med mamma och pappa :)
Sen på lördagen åkte vi till Immeln tillsammans med familjen Brandt och familjen Karlsson :)
Vi skulle paddla kanot där alla tre familjer :)
Riktigt mysigt hade vi det :D
Senare på lördagskvällen blev det kräftskiva, mums !
Massa sånger sjöng vi med, det borde hörts flera kilometer iväg ^^
På söndagen käkade vi först frukost allihopa, och sen packade vi för att bege oss hemmåt..
Tack för en super trevlig och super rolig helg alla inblandade ! :)<3

Igår var jag först i plugget och sen en lite runda på stan med Patricia :)<3
I stan mötte vi sedan Soffan som skulle gå hem till hennes kollektiv..
Jaa, hon skulle gå eftersom hon inte har något busskort :P
Och tur som hon hade skulle jag hem till Roger (de bor på samma boende) :)<3
Så jag hade följa med henne, så hon slapp gå ensam :)
Snällt av mig (a)


Sen var jag med Roger resten av kvällen, mycket mys på de ! <3
Älskar dig Roger <3


Det känns som om allting kommer falla på plats igen :)
Jag känner det på mig, och det är en härlig känsla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0