Tisdag 30/9

Sista dagen i september..
Shiit vad tiden har gått snabbt, känns som om det var bara några veckor sedan sommaren började..
Nu står hösten på tur..

Usch, vi tog skolfoton idag..
På klassfotot blev jag nog helt okej, hoppas jag :P
På den enskilda bilden blev jag ganska okej, påsar under ögonen var det enda jag klagade på..

Sitter just nu hemma hos Roger :) <3
Han är och äter, så därför passar jag på att skriva lite ^^
Jag får gå ner och köpa mig en kebabtallrik sen, kan ju inte vara utan mat heller :P
Det ska iof bli riktigt gott, var länge sedan jag käkade kebab..
Måste få tjocka till mig lite (a)

Ikväll blir det Idol och filmtajm :)
Och en hel del mys ^^ <3
Nanar över här till imorrn :)

Imorrn efter skolan drar jag och Josefina in till stan en runda :D<3
På stan ska vi titta runder lite och sen köpa lite mat ^^
Jag och Josefina ska laga mat tillsammans ! :)
Wish us good luck ! (a)
Nej, men det ska nog gå bra :)
Alltid lika trevligt att vara med Josefina, även om det skulle råka bli kaos i köket ^^ <3
Senare på kvällen ska vi på bio också :)
Patrik 1,5 blir det :D
Hoppas den är bra ! :)

Nej, nu har jag inte tid att sitta här längre..
Roger kommer säkert snart tillbaka igen :)

Jag längtar till helgen !!!!! <3
Ska följa med Roger hem då ! :)
Kan det inte bli fredag eftermiddag snart ?! (a)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0