Torsdag 11/9

Guuud vad jag är dålig på att uppdatera min blogg.. :/
Tur att jag har Emma som påminner mig (a)
Vad skulle jag gjort utan henne ? <3

Iaf, så får jag väl sammanfatta några dagar bakåt ^^
Så ni vet vad som händer i mitt enkla lilla liv :P

5 september, fredag
Fredagen började med en lugn dag i skolan, d.v.s två lektioner :)
Efter plugget bestämde jag mig för att jag skulle ut och gå..
Det små duggade lite men jag skulle gå !
Jag gick 4.5 km på 45 minuter :)
Riktigt härligt var det ^^
Senare på kvällen var det fest på Heden :D
Jag, Josefine, Josefina, Roger, Amanda och flera andra festade i en killes lilla lägenhet ^^
Det började bra, men efter en timme fick brankåren komma, eftersom några hade fastnat i hissen :P
Som tur var så löste det sig ganska snabbt och festen kunde fortsätta :)
Jag nanade över hos Roger den natten <3

6 september, lördag
Vaknade upp bredvid Roger vid 11 tiden..
Efter nån timme åkte jag hem för att plugga..
Pluggade i 3 timmar, sen fick jag nog ^^
Åkte tillbaka hem till Roger vid 6 tiden :)
Då beställde vi pizza, mums !
Resten av kvällen bestod av tv tittande och mycket mysande ;) <3
Nanade över hos Roger även den natten <3

7 september, söndag
Efter vi hade vaknat och fixat till oss lite gick vi till affären och sen följde Roger mig till bussen :)
Väl hemma var det bara att börja plugga igen..
Pluggande en sisådär 2 timmar, sen var det stopp !

8 september, måndag
Hade prov i historia om medeltiden, gick ganska bra fast det var muntligt..
Nöjd med min insats iaf :)
Sen blev resten av dagen en riktigt otursdag.. Trodde inte man kunde ha så mkt otur på en och samma dag !
Tennis träningen var det bästa på hela dagen :D
Ingen otur alls just då, och det var verkligen trevligt att träffa Silvia igen :)

9 september, tisdag
Följde med Patricia hem efter plugget :)
Vi gjorde läxan tillsammans och sen slöade vi ikapp ^^
Vi satt vid våra otroligt snygga datorer och nördade oss :P
Sen åkte jag hem och skrev klart min berättelse i Svenskan..
Blev väldigt nöjd med den :)
Hoppas Krister (min mentor och lärare) blir lika nöjd med min insats, han som satte sånt högt krav på mig ^^

10 september, onsdag (igår)
Efter en helt vanlig dag i plugget åkte jag hem till älsklingen <3
Alltid lika mysigt att vara med dig, Roger <3
Tvingade Roger att titta på Idol med mig (a)
Tio minuter innan idol slutade var jag tvungen att gå till bussen, så jag missade det sista.. :/
Roger följde mig till bussen :)
När bussen kom till hållplatsen var den helt mörk !
Jag hoppade på bussen och förstod direkt varför den hade varit så mörk..
Det var bara jag på hela bussen xD

11 september, torsdag (idag)
Dagen började med bio tillsammans med klassen, mycket kul :)
Sen fortsatte dagen med lektioner fram till fyra, var som halvdöd just då :P
Sen åkte jag bussen hem..
Väl hemma började jag vika ihop min tvätt och bytade sedan om till träningskläder..
Jag skulle ut och gå 4,5 km igen :)
Det var jobbigare idag än i fredags, fick rikitigt ont i fötterna.. :/
Men det känns skönt att ha det gjort :)
Gick på 50 minuter idag, lite sämre än förra gången tyvärr, menmen..
Nu sitter jag här och ska ner och titta på idol om en halvtimme :D


Roger ska följa med mig hem till Skåne imorgon :D <3
Mysigt värre ! <3
På lördag åker vi till Åhus, byn jag trivs som allra bäst i ! ^^
Ska bli härligt att Roger följer med dit :)
Haha, han är rädd för att han inte ska klara av en hel helg hemma hos mig :P
Så farliga är inte min familj och mormor och morfar, det kan jag lova ! ^^
Jag tror det kommer gå jätte bra älskling <3

Btw, jag kommer träffa Emma imorgon :)
Saknar dig massor hjärtat mitt <3



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag saknar dig med! <3

2008-09-12 @ 08:31:22
URL: http://undeerbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0