Torsdag 18/9

Sitter här nere vid tv:n tillsammans med min kära dator och tittar på idol :)
Eftersom det är reklam passar jag på att skriva lite ^^

I tisdags var jag med älsklingen hela dagen och sov över där till igår :)
Men när jag vaknade igår mådde jag inte alls bra, så jag stannade hemma från skolan..
Tog hand om Rogers lägenhet istället ;)
Sen när han kom hem från skolan åkte jag hem en stund, men åkte tillbaka hem till honom några timmar senare :)
Sov över hos honom inatt med :)

Myspys, blev det mycket av <3
Älskar dig Roger <3

På onsdag fyller jag 17 (a)
Wiiie ^^,
Då blir jag bara två år yngre än Roger ;)

I helgen blir det att vara med Patricia och Josefine, för Roger är på lan..

Det var allt för idag ^^
Puss på er <3



Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, Macki lanar också i helgen xD <3

2008-09-19 @ 18:21:23
URL: http://undeerbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0