Fredag 3/4

April, redan?! Usch, tiden får sluta gå så snabbt! Det känns som om det snart är sommarlov..

Aja.. I tisdags var jag först i skolan och sen i stan med Josefine och sen kom även Josefina. Handlade en ny klänning :) och så handlade vi present till Zamila :) Vi åt sedan mat på Rosalis, då kom även Patricia och lite senare även Tess. Vid sextiden åkte ett helt gäng ut till Vivalla för att överraska Zamila :) Det blev en enorm överraskningsfest! Hoppas du hade en bra födelsedag Zammie <3

I onsdags var det engelskaprov, och jag loosade stort! Har iof inte sett resultatet, men fattade inte ett skit av läsförståelsen.. Så ett G kommer det väl bli, men inge mer.. Efter skolan åkte jag hem och pratade lite i telefon med pappa <3 Sen var jag och Marisa på bio :) Vi såg "Män som hatar kvinnor", mycket bra film asså!  Sen var det hem och äta lite mat och sen sitta vid datorn en stund..

Igår var jag på bio med skolan. Såg "Die Welle", jätte bra film den också! Sätter sig verkligen i bakhuvudet.. Skoldagen fortsatte ganska lugnt, och sen var jag, Josefina och Zamila i stan :) Handlade presenter till pappa :) Pratade i telefon med Roger senare på kvällen, mys <3 Haha, pratade även med hans pappa ^^ En rolig filur det ;)

Idag var det först skola som vanligt, fast bara till tio över elva som alla fredagar ;) Åt lunch med sötnosarna, och sen åkte jag hem. Har nu städat och ska snart packa det sista.. Åker hem till Roger vid fyra :) <3 Han och hans pappa kommer och hämtar mig på stationen i Enköping sen vid kvart över fem :) Skönt att få skjuts, kommer ha MASSOR med packning.. Det är ju inte så konstigt i och för sig, ska ju vara hemma i typ 12 dagar ^^ Det är äntligen lov nu !!! :D

Nej, nu ska jag packa ner det sista, vilket också innebär datorn.. Ska först kolla om det är något bra på tv, så jag kan ha något att göra fram till tre ^^ Sen ska jag åka till stationen :)

Ha det super!
PussPuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0