Onsdag 29/4

Jag känner mig ganska tom på ord, men något vackert ska jag väl kunna få fram :)


Står på en strand med fötterna ner sjunkna i den mjuka sanden. Tittar ut mot havet där vågorna sakta rullar in mot land. Blinkar bort en tår ur ögat, men det är ingen idée, det kommer att bildas flera. Det är inte sorgen som vill komma ut, det är saknaden. Jag vill ha dig vid min sida. Jag vill ha dig här bredvid, tillsammans hand i hand tittandes ut över havet, med lyckliga ögon.


Jag vill ge dig så mycket, mer än jag känner att jag gör. När jag ser upp mot en stjärnklar natthimmel vill jag plocka ner en stjärna och ge den till dig. För du är precis som en stjärna i mina ögon. Du tindrar så vackert och fast du ibland är så långt borta, känns du ändå så nära.


Den underbaraste känslan som finns är att få vara nära dig. Det är precis som om hela världen stannar och att det bara är vi. Dina läppar mot mina och jag svävar på rosa små moln. Min hand i din hand och jag lovar, jag svävar högre och högre. Tre små ord och inget annat spelar någon roll när mitt hjärta får vingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0