Torsdag 16/4

Måste börja med att säga grattis till både pappa och Josefine :) <3
Grattis till pappa som fyller 42 och grattis till Josefine som fyller 18..

Idag har jag varit glad hela dagen (a) Roger har köpt en klänning till mig, som har varit otroligt efterlängtad :) <3
Roger, du är klart bäst, jag älskar dig ! <3

Så idag var det först plugget, sen skulle jag till tandläkaren vid halv tre. Så jag åkte dit och sen efter det handlade jag klännigen och sedan ringde jag Roger <3 Pratade med honom hela vägen hem och lite till ^^ Sen fick han återgå till jobbet ^^
Har fått min laddare till datorn nu :) Skönt ! Så nu kan jag sitta vid datorn igen.
Ikväll blir det att äta på hellas med 7 andra tjejer, ska fira Josefine :) <3 Mycket mysigt kommer det bli :)
Ska inte träffa dem förrän om typ 2 timmar, får försöka hitta på något att göra ^^
Tror jag ska gå och fixa till mig och sen sätta mig nere vid tv:n eller nått :P

Imorgon blir det först skola till tio över elva, sen vårkonsert vid två, sen kånståknings uppvisning vid sju, och efter det blir det fest :) En lyckad fredag ser det ut som, sen nanar jag över hemma hos Josefina :) <3

Det var väl allt för idag ^^
PussPuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0