Fredag 7/8

I onsdags blev det festival med Emma, strosade bara runder en massa, träffade inte på några "kändisar" så det var inte så speciellt skoj. Åkte hem vid elva med mamma och pappa, sen var det sovdags.

Igår var jag och Emma först i stan en runda. Jag köpte ett armband och ett par vita chinos. Sen delade vi på en pizza och senare åkte vi hem igen. Först var det tänkt att det skulle bli festival även den kvällen, men vi ångrade oss, och var istället hemma hos mig och myste. Sjöng lips, krängde godis och tittade på film.

Imorse ringde klockan vid nio. Vid tio var vi klara. Emmas mamma kom och hämtade henne och sen kom Soffan och hennes pappa på besök. Först skulle vi träffas i stan med sen ville de komma hem och se hur jag bodde, så det blev så. Stockholmsbesök ^^ Kul att träffa dig igen Soffan :) <3 Sen när de hade åkt ringde jag till Roger <3 Pratade med honom en stund och sen segade jag vid datorn. Har precis fixat till mig lite till, och ska snart åka hem till Sara. Sen ska vi och tre till på festivalen :) Mys på det!

Nej, nu får jag packa det sista innan bussen går om en halvtimme.
Pusspuss <3



Du är saknad älskling <3

Kommentarer
Postat av: Soffan

tack gumman, det va mysigt o träffa dej med :)<3

2009-08-09 @ 00:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0