Lördag 22/8

Väldigt länge sedan jag skrev nu, jag vet..
Men har inte haft internet på ett tag nu, får det senast på onsdag. Eftersom jag är hemma hos Roger denna helgen, så passar jag på att "låna" internet lite, eftersom det var ett tag sedan jag satt på min egen dator med internet. Snart blir det ändring på det med! :)

Har flyttat in i min lägehet i Örebro nu, trivs som fisken i vatten! :) Är jätte nöjd med resultatet, men det är fortfarande lite fin putsningar kvar.. Lovar att bilder kommer sen, när jag har fått internet i lägenheten. Det har varit fullt upp i veckan, med att börja skolan, träffa alla kompisar, visa alla min lägenhet och sköta sig själv. Kul att laga mat är det också :)

Igår kom jag hit till älsklingen, och imorgon åker jag igen.. Tråkigt men sant.. Men jag ska ta vara på den tiden jag får ;)


Imorgon är det ett år mellan mig och Roger :) <3
Kan inte bli lyckligare än såhär, jag älskar dig över allt annat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0