Måndag 10/8

Tjolahopp!

Som ni nog ser så har jag bytt design.. igen (a) Men jag hade tröttnat på den gamla, och kände för att göra en ny. Och denna är här för att stanna!

Sist jag skrev var i fredags.. Vad har hänt sedan dess? Joo, i lördags kom det lite folk hem till oss och åt mat. Sen skulle de vidare till festivalen. Jag hade först bestämt med Roger att vi skulle sitta och prata i telefon flera timmar under kvällen. Men sen fick han ändrade planer, som iof inte blev så ändrade i alla fall.. Tyckte synd om dig älskling, fick sitta där helt själv, när jag hade ändrat planer. Jaa, det blev kanske lite rörigt nu, men jag ändrade ju ockå planer när Roger gjorde det. Jag och Johanna (vän till familjen), körde moppe in till stan och hyrde film och köpte godis. Sen gick vi en liten runda på festivalen innan vi åkte hem igen och tittade på film och smaskade på godis. Sen får man ett sms av älsklingen, att han som skulle komma och hämta honom inte kom. Så hans ändrade plander, blev som sagt inte så mycket ändrade. Men vi pratade i alla fall lite i telefon och sa godnatt innan han skulle sova.

Igår övningskörde jag in till Jysk och ÖB. Det går bättre och bättre för varje gång. Sen när jag kom hem igen städade jag min garderob, slängde en massa kläder! Det blev 4 ica kassar med gamla kläder. Skönt med mer plats i garderoben! Sen pratade jag med Roger på datorn, vårt samtalsämne var klart bäst ;) <3 Mamma och pappa gick ut i skogen och hittade en massa kantareller, så det blev kantarell macka senare på kvällen, mums på det!

Jaa, och idag vaknade jag av att mamma väkte mig tjugo över tio. Då käkade vi frukost och sen gick vi ner i källaren och letade fram lite porslin till mig, som jag ska ha uppe i Örebro sen. I min lägenhet :)

Slut på ord, slut på inlägget!
Pusspuss<3



Älskling, du är saknad gånger tusen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0