Onsdag 12/8

HejHej!

Har precis tagit årets första fästing på mig själv. Kan säga att det kliar extremt mycket just nu. Och "felet" är att den satt precis ovanför troskanten, så ser ju helt sjukt ut när jag måste klia :P Därför försöker jag att låta bli att klia så mycket det bara går. Nu är jag iof ensam hemma, men känns ändå fel att klia där..

Igår färgade jag mammas hår, och sen var jag och mamma ute i skogen och plockade en liter kantareller :) Vi var ute i två timmar, väldigt skönt faktiskt. Sen packade jag lite, och räknade lite matte. När pappa kom hem vid halv fem var maten klar. Därefter satte jag mid vid datorn en stund. Sen kom Helena och hälsade på, så då satt jag och pratade lite med mamma, pappa och Helena. Sen blev det datorn igen, och där satt jag sedan fram till tolvtiden. Då var det dags att sova.

Imorse, väckte mamma mig vid sex någon gång. Hon ville låna kläder av mig :P Självklart så vaknade jag till ganska ordentligen då, så det var svår att somna om. Men jag lyckades till slut, och sov till kvart över 11, vilket var för en halvtimme sedan xD Så nu ska jag snart ner och äta lite frukost, och sen blir det till att packa, packa och åter packa.

Jag åker på lördag! På lördag kommer jag vara tillbaka i Örebro. Min lägenhet, kommer bli min :) Så skönt det kommer bli med en aldeles egen lägenhet :) Sen får Roger komma och hälsa på ofta, så blir det nästan som vår lägenhet ;) <3

Nej, nu är det dags för frukost.
PussPuss<3


Älskling, 9 dagar kvar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0