Onsdag 5/8

Godmiddag!

Vaknade av att mamma väckte mig vid åtta imorse, skulle upp och äta frukost med mamma, mormor och morfar, innan mormor och morfar skulle åka iväg. Jag klev upp ur sängen, trött som en zombie var jag. Åt frukost, sa hejdå till mormor och morfar och sedan gick jag ner och la mig igen. Blev väckt av telefonen när Roger ringde vid fem över halv 10. Pratade lite med honom, mysigt <3 Sen gick jag upp, kollade till datorn lite och sedan gick jag ut och solade lite med mamma. Senare lagade vi mat, och morbror Fredrik kom och åt med oss. Nu sitter jag här och snart ska jag och mamma bege oss ner till havet. Jag sa till Roger att jag inte visste om jag skulle bada, eftersom jag nu på "gamla dar" har blivit en badkruka! Men har man badat på Gräsö, i 15 gradit vatten, så ska jag väl klara av havet i Åhus också. Så ett dopp får det bli i alla fall, kan inte ligga och pressa som en galning hela tiden, då svettas jag ihjäl! 

Lovade Roger att jag skulle ringa honom lite senare i eftermiddag, efter fyra någon gång när han kommit hem från jobbet. Så det ska jag också göra <3

Senare i eftermiddag/kväll, åker jag och mamma hem igen. Sen blir det Emma! :)
 


Älskling, jag saknar dig <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0