Söndag 2/8

Söndag förmiddag, och jag håller på att gå under!
För det första så ska jag åka ifrån Roger imorgon, och då ses vi inte på ca tre veckor, det kommer ta död på mig.
Och för det andra så är det bara 16 dagar kvar innan skolan börjar igen, och jag är fortfarande skoltrött.
Det enda positiva med allt är att komma upp till Örebro igen, träffa alla kompisar och få min egen lägenhet.

Igår gjorde jag något jag inte trodde jag skulle kunna göra, jag gick ner till ICA med mjukisbyxor, linne, glasögon, osminkad och med extremt otvättat hår. Jag orkade helt enkelt inte bry mig för en gångs skull.
Smakade den godaste cidern på länge igår också, synd att den bara är "på tillfälligt besök", sommarcidern med smak av hallon och mango, mums x 100!

Igår kväll var en av de "hemskaste" men samtidigt en av de bästa kvällarna i mitt liv. Vi lär oss mer och mer för varje gång. Och jag förstår dig mer och mer. Tack för att du berättade! Det betydde massor!
Går kvällen fick mig att tänka på en låt rad:
"och om vi någon gång gråter så möts vi alltid åter i lyckorus och det är därför jag älskar dig" <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Den låten är så fin :) Finns alltid här vännen! <3

2009-08-03 @ 12:59:10
URL: http://undeerbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0