Fredag 11/12

Helgen är äntligen här! Sitter vid min dator nere i finrummet på hästhagsvägen 4, Tormestorp. Pappa ligger i soffan där jag precis också legat. Såg det sista på idol, och det var verkligen rätt som van! :) Erik ägde sönder!

Kom hem till Hässleholm vid tolv idag. Blev hämtad av farfar som tog hem mig till honom och farmor. Där åt jag middag med dem och två av mina kusiner. Därefter kom mamma och hämtade mig där och vi körde och handlade lite. Mat till kvällen, tacos! Efter det körde vi hem och slappade en stund innan Emma kom. Då blev det en massa snack och sedan datorn en stund. Vid sex tiden började vi och pappa laga tacos. Mycket gott blev det! :) Men svårt att misslyckas med tacos iof :P Sen blev det idol med chips och grogg ^^

Nu sitter jag då här.. Provade att ringa Roger, men han var upptagen.. Får prata sen hoppas jag..

Ska nog spela lite innan jag lägger mig för att sova. Känner att jag behöver lite sömn :)

Ha det finfint!
Pusspuss<3



Take my hand and never leave me alone <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0