Lördag 12/12

12 dagar kvar till julafton! :D (Var bara tvungen att skriva det)

Sitter just nu vid datorn nere i finrummet vid datorn och lyssnar på när pappa sjunger och spelar gitarr :) Alltid lika mysigt att lyssna när han spelar så fint :) "Åh, låt mig höra den en sista gång. Spela hennes älsklingssång med Little Willie John. Sjung för min själ, som ett långsamt farväl. Spela upp en sorgsen sång med Little Willie John."

Det blev en hektisk morgon imorse måste jag säga.. Vaknade vid halv elva och gick in i badrummet där mamma stod i duschen. När hon kom ut var det första hon sa: Jag har bitit av en bit av min tand, så jag måste åka till tandläkaren." Så jag gick ner och åt frukost och sen blev det en snabb fixning innan jag och mamma åkte in till stan. Fick sminka mig i bilen :P När vi kom dit satte jag mig i vänte rummet och pratade i telefon med Emma :) Hon räddade mig från att ha de tråkigt, tack vännen <3 Sedan gick jag och mamma en runda på stan :) Därefter hämtade vi tebbe och körde hem.

Nu pratar jag i telefon med Roger <3 Vi pratar om helgen som kommer när vi ska till Malmö :)

Om ett tag ska jag och pappa in till stan. Han ska bjuda mig på restaurang, mums! :)

Ha det bäst!
Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: TinA

vad ska ni hitta på i malmö? :)

2009-12-12 @ 17:48:39
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0