Måndag 7/12

Måndagar... Alltid lika jobbigt att stiga upp ur sängen. Alltid lika seg. Så även idag.

Snoozade i 20 minuter, vilket verklligen inte är likt mig. Men det behövdes. Hasade mig upp ur sängen och vid åtta åkte jag till skolan. Satte mig och läste i en bok innan mattelektionen började. Jag var så trött att det var plågsamt att hålla ögonen öppna. På psykologin gick det lite lättare och jag hängde med :) Sen var det lunch, spagetti och köttfärsås, mormors är mycket godare! Men iaf. Sen var det Kristers lektion, och eftersom han babblade på som alltid, så blev jag ännu tröttare och var nära på att somna flera gånger. När pinan var över åkte vi till Tullängskolan för att ha iv-val. Det blev inlämning av böcker, fika och snack. Sen körde läraren mig, Victoria och Jenny till stan. Där gick jag och Victoria en runda innan det var dags att åka till träningen. Satt och väntade i 50 minuter, var lite tidig. Höll på att somna även då.. Illa! Men höll mig vaken och sedan blev det träning :) Kom hem vid åtta, käkade mat och satte mig och spelade rs och tittade på tv. Har precis pratat med Roger i telefon och känner att det är hög tid för lilla mig att gå och lägga mig. Jag behöver sova ut, verkligen.

Så nu blir det toan för att tvätta bort sminket, borsta tänderna och ta ut linserna. Lägger mig och läser en stund innan jag nanar kudden.

Nattinatti på er!
Pusspuss<3

P.s. Min säng är stor och bred.. Du fattas älskling! Du är saknad till max! <3 D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0