Måndag 8/12

Wow, två dagar på raken som nästan har varit nere på botten och nuddat vid..

Dagen hittils har verkligen varit nere på botten, men vet att den kommer fortsätta upp mot ytan, sakta men säkert. Även fast det just nu känns väldigt hopplöst. Än så länge har den kommit en pyttebit, eftersom jag hade en mysig lunch med tjejerna. Men den har en lååång väg kvar, botten syns fortfarande enormt tydligt. Älskling, jag behöver dig mer än någonsin <3

Ska ringa Roger senare ikväll, vet att han kommer få mig att skymta ytan. Han är min räddare i nöden, som alltid finns där i alla lägen <3 Det är han som finns där, när resten av världen, eller iaf en stor del av den sviker. Jag älskar dig så oerhört mycket <3


Kommentarer
Postat av: Elina

Kärleken finns alltid där <3

2009-12-08 @ 13:57:38
URL: http://www.blogg.jaxne.com/elina/
Postat av: TinA

skönt att du har vänner som får dig att le litegrann.

2009-12-08 @ 21:58:16
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0