Merry Christmas!

Ja, God Jul på er mina kära små läsare! Det är officiellt julafton nu, men som jag alltid brukar säga så måste jag sova först innan det kan bli en  ny dag. Så enligt mig är det inte julafton än, men som sagt officiellt så är det ju de, och därför passar jag på att säga det nu, eftersom jag tror jag kommer vara ganska upptagen imorgon.

Idag blev det lilljulafton firande med familjen, mormor, morfar, kusin och morbror. Som tur var så "slapp" vi julmaten och det blev italiensk buffé, mumms! Därefter blev det julklapps utdelning och det var jag och syster som stod för den. Fick paket av kusin Gabriella och mormor och morfar :) Av Gabriella fick jag ett halsband och trosor. Av mormor och morfar fick jag ett linne och volym master till håret, precis vad jag ville ha! :D

Nu börjar klockan bli mycket och det är dags för sängen, men innan dess så är måste jag skicka en hälsning till tomten. Jag vet inte om han får för sig att läsa alla hundra tusen bloggar som finns, men eftersom jag är så speciell så står nog min rätt högt upp på listan (a)

"Kära tomten! Tyvärr så hittade jag inte min julstrumpa, så jag hängde upp en helt vanlig strumpa istället. Den hänger på soffkanten så det är bara att lägga ner paketen där. Men skulle nu strumpan vara förliten, vilket jag tror att den är, så kan du alltid läga paketet vid sidan om :)"

Nu när hälsningen till tomten är klar, fattas bara en hälsning till er!
Pusspuss på er och ha en riktigt god jul! <3

Kommentarer
Postat av: TinA

god juL! hoppas du hade en trevlig julafton :)

2009-12-28 @ 15:39:55
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: emma

har också den volyme master eller vad den heter. skitbra

2009-12-28 @ 16:17:23
URL: http://ehhma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0