Söndag 6/12

Ännu en helg har glidit förbi.. Var tar tiden vägen? Men det har varit en mysig helg, som alltid när man är med Roger :)<3

Har varit och lämnat Roger vid stationen. Tåget skulle gått 18:45, men var försenat en timme och tjugo minuter. Sååå drygt! Men vi gjorde det bästa av situatonen och satt och myste och läste tidning :) Vid fem över åtta kom tåget och vi pussades hejdå. 11 dagar till vi ses igen, ett tag, men det klarar vi fint älskling <3 Men alltid lika jobbigt att lämna dig <3

I fredags var det först skola mellan halv ett och tre, sen åkte jag in till stan och där mötte jag Roger. Vi gick hem med hans väska och sedan gick vi upp på stan och handlade mat, sen dricka på systemet och sist åt vi mat på donken. Därefter gick vi hem och tog en dusch innan vi fixade till oss inför kvällen. Vid åtta kom Josefina, Josefine, Soffan och Jenny. Jag började med att sminka Josefina och sedan "förfestade" vi lite.. Eller ja, jag och Roger mest, de andra hade ingen dricka med sig :P Men sen vid kvart i nio gick vi mot Frimis. Där mötte vi lite personer och hade en helkul kväll! :) Jag och Roger gick hem först, men det var för att Roger inte mådde så bra, stackars älskling <3 Jag satt uppe i två timmar och höll Roger sällskap. Sen var det "synd" om mig under natten, för då var det min tur att må illa.. Fick inte många timmars sömn. Så när vi väl fick för oss att gå upp vid elva tiden åt vi först frukost och lite sådant. Därefter var vi så slagna båda två att vi sov i två, tre timmar till xD
Så lördagen spenderades hemma i min lägenhet där vi bara tog det lugnt. Vi gick ut och handlade cola, det var det enda som hände utanför lägenheten :P Sen lagade vi supergod mat, kött, pommes och beasås och därefter tittade vi på Robinson Karibien. Myste i soffan och spelade lite. En slappedag helt enklelt, men det behövde vi.

Även idag har varit en slappedag. Sov länge, tittade på idol eftersom vi missade det i fredags. Åt god mat idag med, blev tagitelli med kyckling :)

Nu sitter jag här ensam och saknar Roger närvaro <3 Ska plugga lite nu också. Sen ska jag ringa roger om tio minuter så han inte sover och åker förbi Enköping :P

Det var nog allt, skriver kanske mer i morgon!
Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0