Tisdag 1/12

December, vilket betyder snart jul! :) 23 dagar kvar, sedan är det julafton :) I helgen var jag hemma hos Roger i Örsunsdsbro, alltid lika mysigt <3 I fredags var vi bara hemma och tog det lugnt tillsammans. Sen i lördags var vi på stan, tittade i affärer, åt på kina restaurang och såg på New Moon :) I söndags var det första advent, och då har släkten Wallström julmiddag. Så vi åkte till Uppsala och åt julbord ^^ En super helg! Roger, you make me feel alive <3

Igår var det först skola till tio över fyra. Sen var det tänkt att jag skulle träna, men hostan och förkylningen tog över. Så åkte till Willys och mötte Annica och Zamila. Storhandlade och sedan åkte jag hem och tog det lugnt. Planerade vad jag skulle ha för mat och la fram kycklingen för att tina. Pratade med Josefina på msn, och vi halv åtta får vi för oss att vi ska ut och äta pizza på stan ^^ Vid åta åker vi vars en buss och möts på järntorget. Går till Grillconern och äter. Josefina en pizza och jag kebabtallrik :) Tjugo över nio var jag hemma igen, och då var det läxa som gällde.. Argumentation idag, och kan inte påstå att jag är på läst direkt.. :/ Men men, vi får se hur det går helt enkelt.. Snart dags att gå till bussen. Börjar tio, men tänkte va där lite innan och träna på mitt tal.

I eftermiddag blir det Josefina hela dagen. Åker hem till henne direkt efter skolan. Då ska vi först hålla på med projektarbetet och sen kommer det en massa gäster ^^ Josefina ska firas :) Lillen blir myndig på torsdag, Grattis gumman! :)

Nej, nu måste jag dra. Ha det bäst!

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0