Tisdag 22/12

Ojoj, julafton närmar sig med stormsteg! Det blir "lilljulafton" med mormor och morfar, Fredrik och Gabriella och familjen imorgon. Eftersom julafton ska firas med pappas släkt, så firar vi det med dem en dag tidigare. Så det blir julklappar imorgon :)

Julstämmningen blir bara bättre och bättre. Tittar på alla julklappar som ligger på mitt rum som jag ska ge bort, har varit och köpt gran med mamma och Tebbe och snart blir det julgodis bak :)

Dagen idag har bestått av att först sova till elva, sen väcka Tebbe och gå ner och äta frukost. Städade rummet och fixade till mig lite smått. Sen satte jag mig vid datorn och gjorde läxa.. Jävla lärare som ger en läxa under lovet, lovet är till för att vila och vara av med allt skolarbete, men nej, de plågar oss.. Har nästan gjort klart hemtentamen om Islam, skönt att få den avklarad!

Ja, det var nog allt för denna gången, skriver kanske mer ikväll efter baket :)
Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0