Torsdag 10/12

Sitter i skolan.. Lika tråkigt som vanligt, men det är ett måste. Har bara några dagar kvar nu, sen är det äntligen lov! På torsdag blir jag av med skiten för några veckor, så himla skönt!

Det har bara blivit förmycket nu. Igår var det nära att jag bröt ihop helt och hållet. Tur att jag har dig Roger, du finns där alltid, utan dig vore jag ingenting! <3 På grund av allt detta åker jag hem till mamma och pappa imorgon, komma hem och andas lite. Sen blir det antagligen Emma imorgon också, mysigt! :) Åker halv nio från Örebro södra imorgon, hemma vid tolv. Då går jag nog hem till farmor och farfar en runda innan mamma slutar. Sen kommer hon och hämtar mig och antagligen även Emma, därefter blir det att åka till affären och handla och sedan hem till lilla Tormestorp. Resten av helgen blir att umgås med mamma och pappa, det behöver jag.

Nej, nu ska jag återgå till skolan, tråkigt men ett måste. Längtar redan till fyra när dagen äntligen är över! Då blir det in till stan och kolla på balklänningar :) Efter det blir det hem och packa, laga mat och spela lite ^^

Ha det bäst!
Pusspuss<3



Kommentarer
Postat av: TinA

asså jag vet med egen erfarenhet hur mkt skitsnack och tjafs det kan bli i örebro.. jag vet inte om det beror på att man bli så tajta eftersom man inte är så många i sin klass tex. sen träffar man andra, oftast genom 019 eller att ens klasskompis känner andra sen tidigare, men man är fortfarande ett "litet gäng". allting blir så mkt närmare en, både glädje och sorg och ilska. Jag hoppas det löser sig för dig och den/dom det gäller..

2009-12-11 @ 11:54:50
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: elina

Tur att du har Roger, man behöver verkligen komma ifrån örebro inland, det kan bli så mkt skit snack där när alla vet vilka man är och man är svundsjuka/svartsjuka och man vill ha något att prata om och framför allt sker det mkt missförstånd oxå. Hoppas allt löser sig till slut! Det är tråkigt att det blir så! Men skönt med Jullov snart iaf :D

Hoppas allt går bra i skolan :)

Ha det så bra!

2009-12-12 @ 13:01:51
URL: http://www.blogg.jaxne.com/elina/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0