Torsdag 17/12

Tyckte min blogg behövde lite julstämming, så fixade designen lite ^^ :)

Jag vaknade när klockan ringde vid kvart över sex. Det var inge kul. Huvudet värkte, halsen värkte, snuvade och hostade. Så det var bara att skicka sms till läraren och sjukanmäla sig. Som tur var så var det avslutning idag bara. Så vi skulle ha tittat på först de hörandes och sedan de dövas julspel. Visst, jag hade gärna velat vara med, men jag kom inte upp ur sängen. Förlåt alla sötnosar att jag inte kunde säga hejdå nu inför jullovet, får göra det här. Ha ett super skönt jullov, och ät mycket julgodis! Ses den 7 igen! :) God jul och gott nytt år!

Jag sov till tio i elva. Sen gick jag upp. Satte mig vid datorn, åt frukost och packade lite. Nu har jag precis spela lite. Tänkte sätta mig och kolla på tv om en stund, innan jag ska börja städa. Har nästan hela dagen på mig att göra det :P Men sedan vid åtta kommer älskling <3 Då ska jag ha rent och fint i lägenheten och jag själv ska ha duschat och fixat till mig :) Det kommer jag lugnt hinna, det är 7 timmar kvar nu xD

Ska bli underbart att träffa Roger igen, det var inte så jätte länge sedan, men ändå. Finns inget bättre sällskap än tillsammans med honom <3 Älskar dig <3

Btw, det är synd att snön är kvar på ett sätt, vilket är att jag kommer bli nermulad ikväll när Roger kommer.. Men! Det är bra att den är kvar, för det ger julstämmning :)

Imorgon åker jag och Roger hem till skåne :) Sen blir det Malmö på lördag, och slappedag på söndag :) Sen måste han åka hem igen :/ Tråkigt men sant.. Han har ju jobb att sköta :) Men sen, den 29 åker jag upp till honom och stannar till den 6 :) Mys!! :)

Nej, nu ska jag titta lite på tv tror jag :) Därefter blir det städning och sedan en skön dusch :)
Ha det bäst!
Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: TinA

mysigt, då blire nyårsfirande i enköping alltså? =)

2009-12-17 @ 13:25:09
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0