Fredag 23/11

Kan inte låta bli att skriva detta först:
Idag har jag och Roger varit tillsammans i fem månader <3

Dagen började med att klockan ringde och väckte mig halv sju, mitt uppe i en otroligt verklig dröm ! Som en zombie gick jag upp på övervåningen för att duscha.. Efter duschen piggnade jag till och kunde gå och äta frukost :) Därefter fixade jag till mig, och blev precis klar när det var dags att gå till bussen.. Åkte till skolan och var där fem minuter innan jag började, hann nätt och jämt säga hej till Roger och hans mamma och ge Roger några pussar innan jag behövde skynda mig till första lektionen.. Kollade på en skit seeeg drama film, trodde jag skulle somna.. Därefter pratade jag mer med Roger och hans mamma, innan nästa lektion började en halvtimme senare.. Det var teckenspråk, satt och kollade en massa ord på datorn, långtråkigt, men bättre än andra uppgifter :P Sen slutade jag för dagen, men bestämde mig för att äta lunch först, vilket var en bra idé för jag fick sällskap av Roger och hans mamma :) Vi pratade lite, och sen stannade jag kvar ett tag tills Rogers nästa lektion skulle börja, sen åkte jag hem med bussen..

Vid ungefär tre tiden ringer Roger, och vi bestämmer att jag ska möta dem uppe på stan :) Så jag går till stan och möter dem, kollar i lite affärer och bokar bord på Hellas :) Sen åkte vi hem till Rogers lägenhet och åt lite mackor och spelade fia med knuff :) Skadeglädje, det hade jag allt :P Sen tittade vi lite på tv, och jag och Roger "brottades" i sängen, det slutade med att han puttade ner mig på golvet och jag drog med honom ner i fallet ;)

Vid halv sju körde vi in till stan för att äta på Hellas :) Mycket mysigt var det :) Efter maten körde de hem mig, och jag gick ner i källaren för att titta på let's dance.. Kollade även på vem som åkte ut, så tittade på tv till klockan elva.. Sen loggade jag in på msn.. Hade sagt till Roger att jag skulle logga in på msn vid tio, så kände mig lite taskig mot honom.. :/ För han skulle kolla på en film direkt när jag loggade in, så vi hann inte alls prata så mycket.. Förlåt älskling ! <3

Imorgon kommer Roger och hans mamma och hämtar mig vid tio-elva tiden och då ska vi till Gustavsvik och bada :D Vi ska bada tillsammans med Rogers HELA familj, vilket innebär att vi blir 13 personer (om man inte räknar med tvillingarna som är typ 1 år) :P Ska bli kul ! :) Sen senare på kvällen ska vi laga tacos tillsammans på Hjälmaren ^^ Och sen får vi se om jag sover hos Roger eller inte, det beror på om det finns plats för mig :P

Nej, nu ska jag väl snart dra mig mot sängen.. Ska titta på något avsnitt av 2½ men innan jag går och lägger mig ^^
Sov gott !
PussPuss<3


Roger, jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0