Lördag 17/1

Hemma i Skåne nu då :)
Resan hem igår var ju inte direkt som förväntat, men det gick bra ändå ^^ Började resa vid kvart över 12 som vanligt, skulle varit hemma vid fyra, men sen hände lite saker.. På tåget som skulle ta mig till mjölby satt jag och pratade med Mia, Emmy och Håkan.. Tåget körde jättesakta p.g.a att det var något fel med datorn.. Så när vi väl kom fram till Hallsberg
efter typ 45 minuter, fick vi gå ur tåget för att det inte kunde köra längre.. Så då var det bara att vänta på en buss som skulle ta oss till Mjölby.. Så vi fick åka buss ett bra tag, så vi missade självklart x2000, det  vi egentligen skulle åka med, och nästa gick två timmar senare.. Men iaf, vi kom fram till Mjölby en timme och en kvart innan nästa tåg skulle gå, och p.g.a förseningen bjöd sj på mat inne på en pizzeria i mjölby :) Åt kebabtallrik, mums på det! :) Sen på x2000 fick vi sitta i första klass vagnen bara för att det inte fanns platser någon annan stans, det var lite lyxigt ^^ Kom sen till Hässleholm vid sextiden, och då mötte pappa mig på stationen :D Sen åkte vi hem och då blev det mys framför tv:n med mamma och pappa :)

Imorse vaknade jag vid elva ungefär, då gick jag ner och åt frukost med mamma och pappa.. Efter frukosten gick jag och duschade och fixade till mig.. Sen körde jag, mamma och pappa till Kristiandstad och handlade lite :) Jag handlade två par nya skor :)

            
Mina nya kängor                               Mina nya gympaskor

Sen när vi kom hem från Kristianstad satte jag mig vid tv:n och tittade lite.. Sen spelade jag och pappa Guitar Hero och sen spelade jag lips :) Efter det var det mat, grillat, pastasallad och mozarella, mums ! :)

Jaa, sen var det tv tittande, körslaget :) Och efter det satte jag mig vid datorn och tittade lite på tv emellan åt.. Men det var en jätte kass film, så jag bestämde mig för att nörda lite (a) Jaa, jag spelade RS.. ^^, (Döda mig inte Josefina) Börjar lära mig lite mer nu, men kunde inte göra så mycket, för Roger måste förklara var jag ska gå och sånt, så det får han göra en annan gång när han har tid :) Han tycker det är jätteroligt att jag också har en gubbe nu (a)

Nej, nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. Det är säkert bara skit saker som går på tv.. Och jag har verkligen INGEN lust att sova !! Så vad ska jag göra ?! :/ 
Jaaa !!! Roger är klar med det han gjorde i spelet, så nu kan jag prata med honom :D:D <3<3

Ha det bra alla !
PussPuss<3

P.s. Jag älskar Roger <3

Kommentarer
Postat av: suz

Resan låter väldigt krångligt!! =O =O

usch att ni fick vänta länge och bytte tåg osv.

Men tur att du kom hem senare iaf ^^



Bloggdesignen kan jag jättegärna göra åt dig :D men jag vet bara inte xakt hur du vill ha den :P

därför ska du säga så som du vill att bloggdesignen ska se ut osv =)



Vi får prata om det snart eller när vi ses i skolan =)



Pusspuss! <3

2009-01-17 @ 23:51:53
URL: http://mirrorofmadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0