Lördag 24/1

Jag vaknade vid kvart över nio när klockan ringde, och det bästa av allt var att jag inte behövde fixa till mig så speciellt mycket :P Jag satte bara upp håret och tog på mig mina glasögon, inget smink och inga linser, för jag skulle ju trots allt bara bada ^^ Vid kvart över tio kom Roger och hans mamma och hämtade mig.. Sen körde vi til Gustavsvik och mötte upp alla andra :) Sammanlagt blev vi 15 personer :P

Det var riktigt kul att bada :) Åkte forsen, den röda och den gula rutchkanan, badade i utomhuspolen och passade små barn :P Forsen skadar man sig alltid i, och idag råkade jag även skada Roger, stackaren ! Det var kul att passa småbarnen också :) Jonathan som alltid ville krypa iväg, sen lärde han Josefine att göra samma sak, så tillslut hade man ingen koll alls på dem :P Men som tur var så var man ju alltid två eller fler, så man behövde inte hålla koll på båda samtidigt..

Vid ungefär 4, halv 5 åkte vi ifrån badet och åkte hem till Rogers lägenhet.. Vi tog först det lugnt och sen började vi fixa mat, tacos :) Mycket gott var det ! :) Sen tittade vi på tv och lite sånt.. Fick även vara lite barnvakt åt bebisarna, de är ju bara för söta ! Lite små kär blir man ju allt, skulle varit mysigt med en liten bebis (a)

Nu har alla andra åkt till deras stugor, så det är jag och Roger kvar.. Nu kan man ta det lugnt :P Det gick från 15 personer till 2 på några sekunder :P

Det har varit en rolig dag iaf, något annat kan jag inte påstå ! :D

Kommentarer
Postat av: tessie

jisses vilken dag du haft ^^

jag håller med bebisar är söta ;) dom tar andan ur en :)



btw, du är utmanad ;P

läs mer på min blogg så får du se ^^

pusspårej!

2009-01-25 @ 09:24:16
URL: http://tejecija.blogg.se/
Postat av: Suz

Mysdag verkar det som!;D

haha fast kanske va jobbigt att passa på små ungarna på gustavsvik och hemma ^^



Puss<3

2009-01-26 @ 20:25:36
URL: http://mirrorofmadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0