Lördag 31/1

Grattis på födelsedagen syster! <3

Som sagt, det är då Tebbes födelsedag idag, vilket betyder att jag har hjälpt till att städa här hemma. Är nyss klar med allt jag ska göra, så nu väntar jag bara på att Tebbe ska bli klar i duschen. Gästerna kan komma när som helst efter klockan två, alltså öppet hus från klockan två, så jag måste vara klar tills dess. För det kanske är några som får för sig att komma redan vid två. Inte för att jag tror det, men man kan aldrig veta :P Så nu sitter jag då  här inne på mitt rum i bara morgonrock och vill gå och duscha, men den är fort. upptagen. Ja, jag sitter i morgonrock, vilket betyder att jag har städat i morgonrocken också, det ni! ^^

Igår gick jag upp klockan 6, efter bara fem timmars sömn, det var extremt jobbigt att ta sig upp ur sängen, men jag lyckades! Sen åkte jag till skolan vid tjugo i åtta. Slutade efter två lektioner vid tio över elva, skönt! Då var det bara att gå till matsalen och hämta matlådan, och sen gå ut och vänta på bussen. När bussen väl kom vid halv tolv, åkte jag in till järntorget. Där handlade jag ett choklad på pressbyrån och fem godisremmar på marknaden :) Två till mig, en till syrran, en till mamma och en till pappa (a) Därefter skyndade jag mig till stationen och hämtade ut mina biljetter innan jag satte mig på tåget till Mjölby. Satt och kollade på en film "Systrar i jeans". Tittade på halva, innan det var dags att stiga av. I mjölby träffade jag Mia :) Pratade lite med henne och en annan tjej och handlade en ramlösa på pressbyrån, var så himla törstig! På x2000 fortsatte jag att kolla på filmen, och då var den så rörande och gullig att jag nästan började gråta. Fatta pinsamt, där satt man framför ett antal personer och snyftade som en liten barnunge till filmen (a)

Klockan fyra var jag i Hässleholm :) Då mötte mamma upp mig och då gick vi till kicks, så jag kunde handla ny foundation till mig. Sen åkte vi hem och packade in alla matvaror. Satte mig vid datorn en stund innan jag åkte hem till Sara :) Satt och kollade på let's dance med henne och hennes pappa :) Sen kom mamma och hämtade mig igen när hon var klar med det hon skulle göra. Åkte hem och satte mig vid datorn en stund innan jag gick och sov..

Det var allt för idag! Ska kolla om duschen är ledig nu!
PussPuss<3


P.s Jag saknar dig Roger <3 D.s

Kommentarer
Postat av: Suz

Du har iaf haft det skönt helg ser det ut som =)



Hahhaa vad du och roger pratar om bebis ^^, louise, PAX FÖR ATT BLI GUDMOR ! hahaha =D=D



Ses på tisdag! <3, jag är ledig på måndag och det får du reda på när du läser på min blogg ^^



PussPuss <3

2009-01-31 @ 13:50:46
URL: http://mirrorofmadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0