Måndag 12/1

Måndag igen, ny start på veckan..

Helgen var mysig, var både hemma hos Roger<3, hos Josefina och hemma med familjen :) Gjorde inte så mycket egentligen, tog det mest lugnt..

Ja, idag har jag inte heller gjort så mycket, varit i skolan och sen slutade Iv-valet tidigare, så det var bara att traska hem och vänta på bättre tider ^^ Ska antagligen till träningen sen, och sen efter träningen blir det läxor och så kanske jag kollar på en film om jag orkar..

Jag vet inte vad det är med mig.. :/ Jag tar allt på så jävla stort allvar, och mår dåligt för minsta lilla ! Sen gråter jag åt nästan vad som helst.. Att jag änns orkar med mig själv :/ Och sen blir det inte bättre av att vissa går runt och snackar en massa ! Speciellt en person, som kan slänga sig i väggen ! Att du bara orkar hålla på !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0