Onsdag 7/1

Godmorgon !

Då var det dags för plugget igen då ja.. Inte så speciellt lockande, men ska bli kul att träffa alla kompisar igen :) Efter skolan blir det stan en runda och sedan åker jag hem till Roger <3 Sover över där inatt :)

Jaa, det var ett tag sedan jag skrev nu.. Men jag har haft fullt upp.. Sist jag skrev var dagen Roger kom hem till mig i Skåne :) Det har varit ett riktigt bra lov, ville inte att de skulle ta slut ! Var så underbart att vara så nära Roger hela tiden (a)

Så nu innan jag går till bussen tänkte jag skriva lite om vad jag och Roger har hittat på under lovet :) Några dagar efter Roger hade kommit, blev han sjuk :/ Han fick feber och ont i halsen, den stackaren ! Men när han sen blev frisk igen hittade vi på lite olika saker :) Vi har spelat bowling (två gånger t.om.), vi har varit i stan, ätit ute, kollat på bio, träffat farmor och farfar, firat nyår och bara tagit det lugnt :) Sen en dag blev även jag sjunk, fick maginfluensa, men som tur var så gick det över på en dag :) Somsagt, lovet har varit helt fullkomligt underbart ! <3

Jaha, nytt år nu då, har ni några nyårslöften? Det har iaf jag.. De handlar i stort sett om att jag ska tro mer på mig själv och bry mig om vad jag gör med mitt liv.. Jag har tre speciella punkter som jag ska gå efter:
1. Ta mer insiativ, inte säga "vet inte", "ingen aning" och "vad tycker du?", när någon frågar vad vi ska göra eller så..
2. Sluta vara så negativ, och ta till mig komentarer eller liknande..
3. Om personer i min närvaro mår dåligt, ska jag inte trycka ner mig själv, jag ska fokusera på mitt liv inte låta personens liv ta större plats än mitt, mår bara dåligt över det själv..

Jaa, det var nog allt för idag ^^
Ska strax gå till bussen !
Ha det bäst !
PussPuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0